San Tornem-hi!

Fa anys i panys que tinc aquest bloc (i la resta) abandonats, per infinitat de motius: de feina i personals però això no vol dir que no hagi anat fent coses a la cuina. De 2012 fins avui però, ha canviat molt la meva manera d’alimentar-me, vaig decidir ja fa un temps deixar de menjar carn i això, lluny de limitar-me, m’ha obert un munt de possibilitats a la cuina perquè els vegetarians no només mengem herba, o bé, potser si, però ja ens ho fem venir bé per fer que donin ganes de donar-li una bona mossegada!

Els meus plats els he anat penjant a l’instagram, i això ha fet que hagi rebut la “crida” d’alguns amics per fer un bloc i escriure les receptes d’allò que penjo. Per això, intentaré en la mesura que sigui possible anar actualitzant aquest bloc, que a més em servirà com a incentiu per a seguir provant coses noves!

Deixa un comentari

