Flaó ràpid

El Flaó és un pastís de formatge tipic d’Eivissa. Els meus pares fan la versió “tradicional” d’aquest pastís, però l’altre dia tenia menta a casa i vaig pensar…potser amb el que tinc a la nevera el puc mig improvitzar, i va quedar molt autèntic!

Ingredients

– 3 formatgets burgos
– una mica de formatge de rulo de cabra
– 1 yogur
– 100 gr sirope d’agave
– 50 gr menta ( i algunes fulles per sobre)
Per la massa:
– 100 gr mantega fosa
– un gotet anís (jo vaig posar-hi pacharán)
– 260 gr galetes

Com es fa?

1. aixafa els formatgets burgos i el formatge de cabra. Barreja-ho amb el yogur i el sirope. Reserva

2. talla la menta a trossets petits. Barreja-ho amb la mescla de yogur

3. tritura les galetes maria i posa-les en un motlle. Afegeix l’anís i la mantega i aixafa-ho amb una forquilla fins que et quedi una massa compacta.

4. posa a sobre la massa de galeta la mescla de formatge i yogur.

5. Posa al forn a 180º uns 35 minuts, fins que al punxar-ho el pal  surti net.

Ben freda està bonissima i és molt refrescant!

 

One response to “Flaó ràpid

  1. L’he provat i “da el pego”. Molt bó.

Deixa un comentari

