Amanida de Quinoa i arròs vermell

Diumenge va ser un dia molt complet! després d’acabar de muntar alguns mobles d’Ikea , netejar tot el pis i anar al gimnàs, vaig tenir temps per a provar un arròs del que n’havia sentit a parlar meravelles. Es tracta de l’arròs vermell, que a més li dona un color molt diferent i divertit al plat.

D’altra banda, també vaig bullir quinoa, per així poder-me fer tuppers durant la setmana. Com que en vaig fer bastanta quantitat de les dues coses vaig pensar que estaria bé fer-ne una amanida, i amb unes cullerades de cada cosa, un tomaquet tallat a dauets i una mica d’olivada, ha sortit aquesta amanida que per l’estiu pot estar molt bé! és fresca i nutritiva!

Ingredients

– arròs vermell
– quinoa
– tomàquets
– olivada

Com es fa?

1- bullir l’arròs vermell: cal bullir-lo durant 40 minuts. La proporció és de 1 got i mig d’arròs per 4 d’aigua

2- bullir la quinoa: durant 12-15 minuts. La proporció és d’un got de quinoa per 3 gots d’aigua ( jo a l’aigua hi vaig posar mitja pastilla de pollastre d’avecrem)

3- deixar refredar

4- tallar el tomaquet a daus

5- barrejar amb l’arròs i la quinoa i una mica d’oli

6- afegir-hi la olivada (olives triturades amb una mica d’oli i farigola)

ja està llest per servir!!

Deixa un comentari

