Coca de iogurt

Fa uns dies buscant receptes vegetarianes vaig veure que un dels substituts de l’ou és la farina de cigró. Em va picar la curiositat i vaig pensar, “ostres! molts cops se m’acaben els ous i no puc fer segons quina recepta per culpa d’aixo…haurem de provar de tenir-ho a la despensa per si de cas”.

Total que vaig comprar un paquet de farina de cigró i ahir vaig fer la primera prova, una coca de iogurt sense ou. Aquí teniu els ingredients:

(si voleu que aquesta coca sigui totalment vegana, utilitzeu llet i iogurt de soja)

Ingredients

- 1 iogurt sense lactosa

- 1/2 mida de iogurt de llet sense lactosa

- 1/2 mida de iogurt d’oli

- 2 mides de iogurt de farina

- 1 i 1/2 mida de melaza o sucre

- suc de mitja llimona

- ratlladura de mitja llimona

- un dit de de gingebre

- 3 cullerades de farina de cigró i 8 cullerades d’aigua ( substitueixen 3 ous)

- 1 sobre de llevat

Com es fa?

1. en un bol barreja el iogurt, l’oli, el sucre, la ratlladura de llimona i el suc de llimona.

2. en un altre bol barreja la farina de cigró i l’aigua i bat fins que quedi una textura semblant a un ou batut.

3. barreja la farina i el llevat

4. Agafa el bol amb la mescla de iogurt i aboca-hi el contingut del bol de farina de cigró. Afegeix la farina barrejada amb el llevat.

5. Posa-ho al forn a 180ºC  uns 30 minuts

Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

